0
0Ft
  • A kosár üres

    Nincs termék a kosaradban

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan fizethetek az oldalon?

-Utánvétes fizetés: Lehetősége van kifizetni a teljes összeget a termék házhozszállításakor(csak készpénz, kártyával nincs lehetőség a helyszínen fizetni).

-Banki átutalás: Lehetősége van a bútor teljes árát banki átutalással kifizetni.

-Paypal: A PayPal integrációjának köszönhetően lehetősége van PayPal-on keresztül fizetni, amely az egyik legbiztonságosabb internetes fizetési mód.

Tetszik ez a bútor, volna lehetőségem személyesen is megtekinteni?

Mivel nagyon széles a választékunk, több ezer termékkel rendelkezünk, így nem biztos, hogy az ön álltal kinézett bútor megtekinthető a bemutatótermünkben.

Termékeink professzionális fotózás álltal lettek digitalizálva, hogy a lehető legjobban adja vissza a bútor eredeti kinézetét, így csak nagyon csekély lehet az eltérés a valóság és a digitális kép között.

Ha esetleg valamelyik termékünkről több információt szeretne megtudni, keressen fel minket elérhetőségeink egyikkén.

Mennyi a termékek szállítási ideje?

Minden termékünknél eltérő a szállítási idő, népszerűbb termékeinknél általában 6-12 munkanapon belül leszállítjuk az ön által vásárolt terméket.

A várható szállítási időt a termék leírásának az alsó részén találja.

Mit jelent az 1-6 hét szállítási idő?

Ezen termékeknek a szállítása tovább tart az átlagosnál.

Ha az adott termékből van raktáron, akkor akár 6-12 munkanapon belül leszállítjuk, de elképzelhető, hogy a termék elfogyott, így le kell gyártani, ami több időt vehet igénybe.

 

Szállítással kapcsolatos további információért, kérjük keressen fel minket elérhetőségeink egyikén.

Tetszik egy termék, de nem találtam a megfelelő méretben/színben a weboldalon.

Amennyiben egy termékből nem talál megfelelő méretet, vagy színt, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, és megpróbálunk önnek segíteni, esetleg egyedi gyártásban elkészíteni az ön által választott terméket(bizonyos termékeket csak a feltüntetett méretben/színben van lehetőség vásárolni).

Van lehetőség elemenként megvásárolni a konyha bútorokat?

Igen.

Amennyiben talált egy önnek megfelelő kivitelű terméket, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk konyhájának elrendezésében(biztosítunk elem listát, tervezést).

Van lehetőség elemenként megvásárolni a fürdőszoba bútorokat?

Igen.

Amennyiben talált egy önnek megfelelő kivitelű fürdőszoba bútort, de nincs szüksége az egész szettre, csak annak egy vagy  több darabjára, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Hogyan tudom egy termék színét kiválasztani?

Amennyiben egy termék elérhető több színben, a “Szín variációk” szöveg melletti legördülő menüben tud színt választani.

Rossz adatokat adtam meg a rendeléskor, mit tegyek?

Amint elkezdjük egy megrendelés feldolgozását, a megadott telefonszámon fogjuk önt felkeresni, ahol minden adatot leegyeztetünk, így nincs más dolga, mint várni a hívásunkat.

Amennyiben nem szeretné megvárni amíg felkeressük, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk egyikén.

Mit jelent a "jobbos" és a "balos" kivitelű bútor?

-Sarokülőknél: Ha a sarokülőnek az ágy része a jobb oldalon nyílik, akkor az jobbos kivitelű, és amennyiben a bal oldalán nyílik az ágy, úgy balos kivitelűnek számít.

Illusztráció

Balos kivitelű sarokülő: 

Jobbos kivitelű sarokülő:

 

-Heverőknél: A heverőknél a fejtámla pozíciója alapján állapítjuk meg, hogy jobbos, vagy balos kivitelű:

Illusztráció

Balos kivitelű heverő:

 

Jobos kivitelű heverő:

 

Amennyiben bármilyen további kérdés merülne fel, kérjük keressen fel minket elérhetőségeink egyikén: Kapcsolat